Твоята количка е празна!

Опитай
  • Бърза доставка от куриер
  • Връщане на парите в 14-дневен срок
  • Купи на изплащане

Често задавани въпроси

Общи Въпроси

В: Как да се свържа с вас?

  • Имейл: Нашият екип, те очаква за да ти отговори на всички въпроси и притеснения. Отговаряме на съобщенията по реда, по който сме ги получили, ще опитаме да отговорим на въпроса ти възможно най-бързо. Имейл адрес на екипа на Делимано..

    Можем да ти дадем най-детайлните и полезни отговори свързани с нашите продукти, марка, и често задавани въориси по email.
  • Телефон: Позвъни ни и ще отговорим на въпросите и притеснения. Проръчката на продукт по телефон е също изключючително лесна, така че не се притеснявай и се свържи с нас. Нашият телефонен номер е 02/80 843 56.

    Ще ти предоставим най-точните и полезни отговори свързани с поръчката ти, даставката и статуса.

В: Предлагате ли чат за клиенти?

Все още не предлагаме чат на живо, но планираме много скоро това улеснение да е достъпно за теб. Наша цел е да ти предложим най-добрата помощ, по всяко време, за това работим здраво над подобренията.

В: Има ли предимства да имам профил в сайтовете ви?

Да, и то много!

  • Не е нужно да попълваш всички полета наново, когато правиш поръчка, така всичко става много лесно и бързо.
  • Можеш да започнеш да си събираш продуктите, от които си заинтересуван, във своя списък със желания.
  • Можеш да видиш всичките ти абонаменти за бюлетини и лесно да се отпишеш от тях.
  • Ще бъдеш уведомен за предстоящите акции предварително.
  • Можеш да си поръчаш актуални каталози.

В: Как да знам, че е безопасно да пазарувам с вас?

Ние ти гарантираме, че всяка стъпка от пазаруването ти е 100% безопасна. Също така уважаваме твоите лични данни и сме напълно отдадени да ги запазим.

Моля прочети Гаранцията за безопасно пазаруване, Декларация за поверителност и Условия за бизнес за да научиш повече.

В: Как да добавя мнението си за продукт?

Добавянето на мнение за продукт е много лесно. Просто отиди най-долу на продуктовата страница и натисни бутона "Добави своето мнение" и добави ревюто си.

  • На избраният от теб продукт, най-горе на страницата, точно до звездите, можеш да видиш "Коментари"; натисни на тях и ще бъдеш отведен до полето за добавяне на коментар.
  • След като добавиш, коментар ще отнеме 48 часа за да се появи на сайта, след преглед от модератор.

Моля обърни внимание на това, че можеш да оставиш мнение само ако си в клиентския ти профил. Ако все още нямаш профил, натисни тук за да си създадеш.

Моля прочети Условия за ползване за да научиш повече за правните условия отнасящи се до добавянето на ревюта.

В: Как мога да харесам вашата Facebook страница?

Ако искаш да харесаш нашата Facebook страница натисни тук. Благодарим ти!

В: Как да се регистрирам във вашия имейл лист?

Можеш да се абонираш за нашият имейл лист като натиснеш тук. Благодарим ти!

В: Как мога да се отпиша от вашия имейл лист?

Ако наистина желаеш да не получаваш съобщения по имейл от нас (оферти, статии и тн.), моля влез в профила си и натиснеш категорията "Абонаменти за бюлетин", там лесно можеш да се управляваш свойте абонаменти.

Но, вземи под внимание това, че ако се отпишеш от листа, не можеш повече да се абонираш.

В: Как да използвам кода за отстъпка, който получих?

Използването на кода е лесно.

  1. Когато направиш поръчката си, в първата стъпка ще видиш място за твоят промоционален код.
  2. Постави кода и натисни бутона “Активирай код”.
  3. Твоята итстъпка ще бъде показана от дясната страна при информация за цената.

Продукти – керамично покритие

В: Трябва ли да направя нещо преди да започна да използвам керамичното покритие?

Преди употреба, измии тигана с топла сапунена вода за да махнеш прашинките. Изсуши го и попий с хартия.

В: Каква е максималната температура, която керамичното покритие може да поеме?

CERAMICA® покритие издържа на високи температури (450°C), така че то няма да се промени (дори и така, добре е никога да не прегрява, когато е празен). Никога не оставяй тигана върху или в печката без надзор.

Увери се, че нагревателния елемент съвпада с размера на тигана и не се разпростира отвъд ръба.

В: Какъв вид на мазнина трябва да използвам върху керамичното покритие?

Препоръчваме ти да използваш олио или масло. Използвай мазнини с висока температура на димене, като рафинирано олио, царевично олои и пречистено масло.

В: Какви прибори трябва да използвам за керамично покритие?

Пластмаса, гума или дървени прибори. Не използвай метални прибори и не режи храна директно в тигана.

В: Как да измися прибор с керамично покритие?

Позволи на тигана да се поохлади малко и след това го почисти.

Съдовете с керамично покритие са лесни за почистване на ръка, с неабразивна гъба, без използването на агресивни химически почистващи препарати

Ако загори - някои по мазни храни (наденица, бекон и тн.) може да оставят загорели петна. За да ги премахнеш, остави съда в топла вода с препарат за почистване. След това го почисти с мека гъба.

В: Как да съхранявам керамичните си съдове?

За да осигуриш дълъг живот на съдовете, трябва да положиш малка грижа за тях.

Винаги ги складирай внимателно, не позволявай покритието да се допира до остръ метални ъгли.

Леки повърхностни белези и обезцветяване, получени с течение на времето са нормални и няма да се отразят на работата на покритието.

Рекламации

В: Продукта ми Делимано, е повреден, какво да направя сега?

Ако продукта ти все още е в гаранция (получил си гаранцията с доставката на продукта си), моля да ни изпратиш продукта заедно с валидната гаранция, също и попълнена бланка за рекламация попълнени и подписани на адрес:

  • бул. Цариградско шосе 40, София 1113

Тогава ще се свържем с теб и информация, кога е възможно да получиш поправения си продукт

Моля, вземи под внимание, че без валидна гаранция, ние няма да покрием цената на ремонта.

Поръчки

В: Мога ли да сменя или да откажа поръчката си?

Ако искаш да смениш или откажеш поръчката си, моля изпрати ни имейл и ние ще сменим или откажем поръчката ти. Моля, имаш превид, че ако продукта е напуснал складовата база, ние няма да можем да променим поръчката ти; можем само да я отменим.

В: Какъв е статуса на поръчката ми?

Ние с удоволствие ще проверим какъв е статуса на поръчката ти. Най-бързия начин е да ни се обадиш или да ни изпратиш имейл и ние ще изпратим информация възможно най-бързо.

В: Продукта, който исках е с изчерпано количество, какво да направя?

За нещастие, ние подържаме само определено количество от дадени продукти и в този случай ние не можем да ти предоставим продукта. Независимо от това ние ще сме наистина щастливи да ти помогнем да намериш заместител на избрания от теб продукт по всяко време.

Обикновено това не е така, ние може да направим повторна поръчка на избрания от вас продукт.

Ще бъдеш информиран отностно промените в статуса на поръчката ти по телефон или по имейл.

Доставка на продуктите

В: Колко струва доставката?

Доставката се калкулира въз основа на теглото на целия пакет.

Таблица за изчисление на доставка по места

В: Колко време ще отнеме да получа поръчката си?

След всяка поръчка, експерт от екипа на Делимано ще се срърже с теб, за да потвърди адреса и датата на поръчката.

Продукти в наличност ще се доставят от 7 до 10 работни дни от датата на последното потрърждение. Всички други продукти ще са доставени в рамките на 30 работни дни.

Ако експерт, от екипа на Делимано, не се свърже с теб в рамките на седмица, ще те помолим да ни изпратиш имейл или да се свържеш по телефона с нас.

В: Мога ли да избера кога да бъде направена доставката?

Можеш да оставиш коментар за удобното за теб време в полето за коментари при поръчка или да обясниш на агента от Уокмакс, когато се свърже с теб по телефона. Агента ще направи всичко възможно да уважи желанието ти.

В: Трябва ли лично да получа пратката?

В случай на плащане при доставка, трябва лично да я получиш и да се подпишеш за нея.

В: Какво се случва ако променя мнението си преди да получа пратката?

Бихме те помолили любезно, да ни уведомиш възможно най-скоро след като си променил мнението си за желания продукт. Ние безпроблемно ще вземем продукта без допълнителни такси за твоя сметка.

Всички продукти Делимано имат гарантиран срок за връщане на заплатеното - 14 дни, за да можеш пробваш продукта в домашни условия и да вземеш решение.

В: Доставяте ли извън страната?

Не правим доставки извън страната, но в случай на интерес, ще те момолим да се свържеш с нас чрез съобщение по имейл и ще направим всичко възможно да направим доставката.

Връщане на продук

В: Желая да върна закупения от мен продукт, какво да правя?

За повече информация се свържи с нас на 02/80 843 56!

В: В: Каква е транспортната такса за връщане на продукт?

За да върнеш продукт трябва да попълниш бланката за рекламация и да я пратиш до бул. Цариградско шосе 40, София 1113. Таксата за куриера се изчислява от избраната услуга, теглото и размера на продукта.

Информация за плащане

В: Какви методи на плащане приемате?

В момента приемаме следните методи на плащане:

  • Плащане при доставка
  • Плащане на вноски (вноските се определят за всеки продукт персонално)
  • Други плащания

В: Как се случва плащането при доставка?

Плащането при доставка е най-безопасният и лесен начин за плащане.

Технология

В: Какво са бисквитки (coockies)? Има ли нужда да включа бисквитки (coockies) на своя браузър?

Бисквитката е малко количество данни, които са изпратени до твоят браузър от уеб сайт и се съхраняват на твърдия диск на компютъра ти. Ако предпочитанията на браузъра ти го позволяват (повечето браузъри са инсталирани с бисквитки скрипт), всеки уеб сайт, може да изпрати свой собствен бисквитка на вашия браузър. За да защитават личните си данни, бисквитки не съхраняват лична информация, но вместо да използват анонимни уникални идентификатори. Всеки уеб сайт има достъп само бисквитката, която е изпратена от него, и не чете, бисквитки изпратени от други уеб сайтове.

Ако споделяш компютъра си с други хора и не искаш те да имат достъп до информацията за профила ти, бъди сигурен, че си излязъл от профила си преди да оставиш компютъра си без надзор. Можеш да излезеш от профила си, като кликнеш върху бутона "Изход" в горната част на страницата.

Повече информация как използваме бисквитки, прочети Декларация за поверителност.

В: Когато правиш поръчка, получаваш съобщение, че възникнала грешка. Какво се обърка и какво да правя?

Моля, увери се, че си въвел всички данни, необходими за поръчка. Липсващите части са обозначени с червен кръг.

Ако всичко е наред и все пак не можеш да направиш поръчка, ще те помолим да затвориш сайта и опиташ отново на нов прозорец. Ако и това не продаботи, моля изпрати ни имейл и ние ще решим проблема.

Твоята информация

В: Моят имейл адрес беше сменен, как да обновя тази информация в профила ми?

Можеш да промениш информацията за имейл адреса си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Абонаменти за бюлетини".

В: Искам да сменя паромата си, как да го направя?

Можеш да промениш паролата си, като влезнеш в профила си и натиснеш на категорията "Информация за профила".

В: Не искам да имам профил вече, мога ли да го закрия?

Ако решиш да заличиш профила си и нформацията си в него, моля изпати ни имейл и ние ще направим това за теб.

Безплатна консултация за поръчка
x
ПОРЪЧАЙТЕ ЛЕСНО ТУК.

ОБАЖДАНЕТО Е НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО!

Консултантите ни са готови да отговорят на твоите въпроси, свързани с продуктите, които те интересуват. В допълнение ти помагат да се ориентираш в сайта и може да ти съдейства при пазаруване. Не се колебай и ни се обади!

ОБАДИ СЕ